Přeskočit na obsah

Všeobecné informace k objednávkám

Pokud s námi máte uzavřenou smlouvu, můžete si objednat závoz pečiva na svou provozovnu jedním z níže uvedených způsobů.

Pokud smlouvu zatím nemáte, ale máte zájem naše výrobky odebírat, neváhejte kontaktovat našeho obchodního zástupce – nemcova@pekarnavacov.cz

Časový harmonogram příjmu objednávek na jednotlivé dny v týdnu:

Garantovaný sortiment = základní sortiment – rohlíky, housky, chleby konzumní

Objednávky přijímáme následujícími způsoby:

  • preferujeme E-objednávky – nová webová aplikace dostupná na: www.objednavky.pekarnavacov.cz
  • příjem objednávek emailem na adrese: expedice@pekarnavacov.cz
  • příjem objednávek telefonicky na telefonním čísle +420 388 431 214 (po dosažení času uzavírky standartních objednávek jsou hovory přesměrovány na záznamník)

Změny v objednávkách po standartní uzavírce, neboli „Doobjednávky“:

  • objednávky vytvořené před standartní uzavírkou lze následně upravovat dle tabulky výše. Tato možnost bude od 1.2.2023 dostupná pouze pro odběrná místa, která využívají systém E-objednávek!!!
  • Změny v objednávkách po uzavírce přes záznamník, nebo email nebudou od 1.2.2023 akceptovány, jelikož jejich zpracování je pro nás komplikované a velmi často jsou požadavky nahrané na záznamník v rozporu s pravidly pro objednávání nebo záznam neobsahuje zásadní informaci potřebnou pro jeho zpracování

Záznamník:

  • Po uplynutí standartní doby pro objednávání jsou telefonáty na číslo +420 388 431 214 přesměrovány na záznamník
  • záznamník od 1.2.2023 bude sloužit pouze pro mimořádná sdělení týkající se objednávek
  • záznamník od 1.2.2023 nebude sloužit pro pravidelné změny v objednávkách po uzavírce a případné záznamy týkající se úpravy nebo tvorby objednávek na den, který již byl uzavřen, nemusí být akceptovány
  • pokud potřebujete z nějakého důvodu využít náš záznamník, nezapomeňte sdělit stěžejní informace pro Vaší identifikaci, jako je název odběrného místa a adresa na které se odběrné místo nachází.

Tvorba objednávek po standartní uzavírce neboli „Nestandartní doobjednávky“:

  • tato možnost bude od 1.2.2023 možná pouze prostřednictvím E-objednávek
  • pozdní tvorbu objednávky umožňujeme v odůvodněných případech odběratelům, kteří si o tuto možnost zažádají u našeho obchodního zástupce, který musí požadavek schválit a funkci nastavit v systému.
  • pro tento typ doobjednávek platí stejná pravidla a limitní časy, jako pro standartní doobjednávky
  • za zpracování těchto pozdních objednávek může být účtován kompenzační poplatek

E-objednávky:

  • Pokud máte zájem o zpřístupnění E-objednávek, kontaktujte našeho obchodního zástupce
  • Od chvíle zpřístupnění E-objednávek musí dané odběrné místo využívat pouze objednávání přes E-objednávky. Telefonický způsob je akceptován pouze v případě potíží s vyplněním objednávky přes E-objednávky.
  • Pokud již máte účet v E-objednávkách, z nějakého důvodu k němu nemáte přístup (výpadek elektřiny, internetové připojení, porucha pc, …) a potřebujete vytvořit či upravit objednávku, kontaktujte prosím expedici na čísle + 420 388 431 214
  • Pokud máte technický problém týkající se E-objednávek (nemůžete se přihlásit, nevidíte žádný sortiment, nebo naleznete v aplikaci nějakou chybu), kontaktujte našeho IT správce na: it@pekarnavacov.cz, nebo na tel.: +420 384 971 147

Minimální hodnota objednávky a podlimitní objednávky:

  • minimální hodnota objednávky je s platností od 1.2.2023 stanovena na 250 Kč bez DPH
  • v případě, že hodnota objednávky nesplňuje výše zmíněnou minimální hodnotu, nemusí být objednávka přijata
  • podlimitní objednávky umožňujeme v odůvodněných případech odběratelům, kteří si o tuto možnost zažádají u našeho obchodního zástupce, který musí požadavek schválit a nastavit v systému.
  • za příjem a zpracování podlimitní objednávky může být naúčtován kompenzační poplatek za dopravu a zpracování

Minimální odebrané množství a ostatní informace k výrobkům

Minimální odběrné množství pro rohlíky (světlé rohlíky 43 g) a housky (43 a 55 g) je 25 ks (odpovídá ½ přepravky), poté dále násobky.

U ostatního sortimentu lze objednat libovolné množství.

Toustový chléb, vícezrnný chléb, ovocný závitek, croissanty, vánočky, pletenec, záviny a strouhanku je nutné objednat nejpozději 2 dny před požadovanou dodávkou. (Všechny tyto výrobky najdete v Katalogu výrobků v sekci „Výrobky s předstihem“).

Některé druhy pečiva jsou vyráběny pouze v určité dny a závozy. Dny, na které je daný výrobek vyráběn naleznete v Katalogu výrobků, přímo v popisku vybraného výrobku.

Doprava pečiva

Pečivo rozvážíme v našich přepravkách, které jsou vždy hnědé s logem Pekárny Vacov. Přepravky jsou vratnými obaly, tzn. při dalším závozu pečiva je nutné vrátit přepravky z toho předešlého. Přepravky nelze využívat v provozovnách našich odběratelů k jiným účelům, než přepravě a uchování našich výrobků!!!

Pečivo rozvážíme vlastními nákladními automobily.

Standardně pečivo rozvážíme tzv. 1. závozem (3:30 – 7:30) a tzv. poledním 2. závozem (10:00 – 12:00). Polední závoz je dostupný pouze pro odběrná místa, která se nacházejí na aktuální trase poledních linek. Poledním závozem dodáváme pouze omezený sortiment (rohlíky, chléb, bochánek Nero a selské rohlíky).

Dodací listy jsou vždy připojeny k dané objednávce (papírová forma). Umožňujeme ale i jejich předávání ve formátu EDI, FTP nebo emailem.

Informace k vracení přepravních obalů – přepravek na pečivo, apod.

Pečivo je dodáváno Kupujícímu v našich vlastních, barevně odlišených přepravkách s logem, které jsou nezaměnitelné a neprodejné.

Kupující je povinen vrátit obaly, ve kterých mu bylo od nás dodáno pečivo, bezprostředně při další dodávce zboží.

V případě, že Kupující nesplní povinnost a přepravní obaly nevrátí, je povinen uhradit smluvní pokutu za každou řádně nevrácenou přepravku. Aktuální výše pokuty je stanovena na 200 Kč za jednu nevrácenou přepravku.

Případně uhrazená pokuta za nevrácení přepravky neopravňuje k získání přepravky, přepravky v hnědé barvě s logem pekárny Vacov jsou výhradním vlastnictvím pekárny a nelze je legálním způsobem získat.

Fakturace a platby

Za dodané zboží fakturujeme dekádně, tzn. vždy k 10., 20. a poslednímu dni v měsíci.

V ideálním případě Vám fakturu můžeme zaslat e-mailem. Případně se lze domluvit na jiném způsobu předávání (poštou, po řidiči, …).

Platby upřednostňujeme bankovním převodem, ale lze zaplatit i v hotovosti (záleží na konkrétní domluvě).